افتتاح فاز 4 طرح توسعه گروه بین‌المللی کارخانجات آذرخش با حضور دکتر علی لاریجانی

دسته :
افتتاح فاز 4 طرح توسعه گروه بین المللی کارخانجات آذرخش با حضور دکتر علی لاریجانی

پس از 2 سال و نیم تلاش شبانه روزی و تخصصی، فاز 4 طرح توسعه گروه بین‌المللی کارخانجات آجر آذرخش با حضور دکتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، دکتر صادقی استاندار قم و جمع کثیری از مسئولین عالی رتبه کشوری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این کارخانه آجر مدرن‌ترین خط تولیدی آجرنسوز نما با تکنولوژی به روز جهانی و بصورت کاملاً مکانیزه است که علاوه بر کیفیت بالای محصولات تولیدی، استانداردهای محیط زیست، بهینه سازی مصرف انرژی و از همه مهمتر، اشتغال بیش از 170 نفر از متخصصین ایرانی را به ارمغان می‌آورد. کارخانه افتتاح شده، چهارمین فاز از گروه کارخانجات آجرنسوز آذرخش است که توسط برادران سیفی تأسیس و طی 21 سال به رشد و بالندگی خویش رسیده است و هدف 50 درصدی محصولات این کارخانه جهت صادرات به دیگر کشورهاست که تاکنون نیز به تحقق رسیده است.

مراسم بازدید و افتتاحیه فاز 4 کارخانه مدرن آجر نسوز آذرخش با حضور دکتر علی لاریجانی

امروزه جهت برون‌رفت از رکود اقتصادی و تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی در عمل و اشتغال بایستی به جد به صادرات، کارآفرینی و تولیدات باکیفیت پرداخت.

دکتر لاریجانی با ارزش نهادن به تلاش‌ها و حسن مدیریت گردانندگان این گروه، هدفگذاری مثبت تولیدی و صادراتی فاز جدید را ستودند و اظهار داشتند که امروزه جهت برون‌رفت از رکود اقتصادی و تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی در عمل و اشتغال بایستی به جد به صادرات، کارآفرینی و تولیدات باکیفیت پرداخت، که گروه بین‌المللی آذرخش به درستی این مهم را به عمل ثابت کرده و باعث اشتغال‌زایی و اثرگذاری ثمربخش در صادرات شده است.

افتتاح کارخانه چهارم آجرنسوز آذرخش با حضور دکتر علی لاریجانی

پدر صنعت تولید نوین آجر

در این مراسم، تقدیر از آقای محسن سیفی کاشانی به عنوان ریاست و بنیانگذار گروه بین‌المللی آذرخش به عنوان پدر صنعت تولید نوین آجر به دست دکتر لاریجانی انجام پذیرفت.

از آنجایی که نقش صنعتگران نخبه کشور در شرایط سخت تحریم‌های اقتصادی بسیار ارزشمند است و از سویی صنعت آجر ایران به عنوان یکی از زیباترین و معتبرترین هنرها و صنایع ایران در طی دهه های اخیر با نزول کیفی تولیدات و جایگزین شدن مصالح دیگر، جایگاه خویش را در معماری و نماهای شهری از دست داده بود، به پاس تلاش‌های گرانقدر ایشان در احیای معماری ایرانی و صدور آن به سایر کشورها، پویایی بخشیدن به این صنعت، تولیدات دانش‌بنیان و ایجاد اشتغال و امنیت اقتصادی برای ایرانیان، این عنوان به ایشان اهدا شد.

محسن سیفی پدر صنعت تولید نوین آجر

طی مراسمی نیز اخذ نشان استاندارد توسط سازمان استاندارد و مدیر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به این کارخانه اختصاص پیدا کرد.

تعداد بازدید : 1,626 بازدید
تاریخ : 1396/12/17
شماره مطلب : 1448
Share it
برچسب ها: ,
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.