رونمایی از بزرگ‌ترین تمثال چهره امام خمینی (ره) در شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان

دسته :
آذرخش از بزرگ ترین تمثال چهره امام خمینی (ره) رونمایی کرد

در اولین روز از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، از عظیم ترین تمثال ساخته شده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

این تمثال با کنار هم قرار گرفتن بیش از هفت هزار و دویست قالب آجر پُرسلانی ماندگار بر اساس یکی از مشهورترین و معروف ترین عکس‌های ثبت شده از امام خمینی (ره) که توسط مریم زندی گرفته شده، در هلدینگ بین‌الملل آذرخش خلق شده است.

رونمایی از بزرگ ترین تمثال چهره امام خمینی (ره) در شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان

محسن سیفی ریاست هلدینگ بین‌المللی آذرخش با اعلام این خبر، درباره خصوصیات این اثر هنری گفت: طراحی و ساخت این اثر بیش از چهار ماه زمان برده و به صورت گروهی با حضور هنرمندان و طراحان مختلف ساخته شده است.

وی با تاکید بر جنبه‌های زیبایی‌شناسانه حاکم بر این اثر گفت: برای اولین بار است که اثری با این مختصات ساخته می‌شود.

این اثر هنری و مدرن، با رعایت اصول زیبایی شناسانه ساخته و تلاش شده تا طی آن بازآفرینی هنری جذابی از چهره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد. مصالح به کار رفته در این اثر، ماندگاری چند صد ساله دارند و به واسطه نقش پُر رنگ امام خمینی (ره) در شکل‌گیری تمدن نوین ایرانی اسلامی، این اثر با متریال اصیل آجر ساخته شده است. این تابلو هنری و نفیس در ابعاد چهار و نیم در شش متر ساخته شده است و همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، از جمعه 22 مرداد ماه در سالن 38 غرفه هلدینگ آذرخش رونمایی خواهد شد.

برای مشاهده این اثر می‌توانید در زمان برگزاری نمایشگاه هر روز از ساعت 10 صبح الی 18 به محل دائمی نمایشگاه‌های تهران مراجعه کنید.

رونمایی از بزرگ ترین تمثال چهره امام خمینی (ره) در شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان

تعداد بازدید : 1,230 بازدید
تاریخ : 1395/05/30
شماره مطلب : 1293
Share it
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.