محصولات جدید کارخانه آذرخش، زیبایی بصری را به ساختمان‌ها هدیه می‌دهند

دسته :
محصولات جدید کارخانه آذرخش، زیبایی بصری را به ساختمان‌ها هدیه می‌دهد

در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان غرفه آذرخش شاهد اتفاق‌های دیگری نیز هست. گروه کارخانجات آجر نسوز نما آذرخش که در طول نوزده دوره گذشته برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان، پای ثابت این رویداد بوده، هر سال با محصولی تازه در این نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان بوده است.

آذرخش که اسفند ماه سال 96 چهارمین کارخانه تولید محصولات خود را با خط تولید شرکت ساکمی ایتالیا و بر اساس جدیدترین فناوری روز اروپا راه‌اندازی کرده، امسال در نمایشگاه از محصولات جدید این خط تولیدی رونمایی و علاقه‌مندان به حوزه ساختمان‌سازی و معماری را غافلگیر کرد!

به گفته محمد علی سیفی کاشانی نایب رئیس هلدینگ بین‌المللی آجر نسوز نما آذرخش، محصولات جدید این شرکت با کُد AB شناخته می‌شوند و نسبت به محصولات قبلی کارخانجات آذرخش ضخامت کمتری دارند که این مسئله باعث خواهد شد تا در ساخت‌وساز ساختمان‌ها، نمای ساختمان سبک‌تر شود.

به گفته ایشان، آجرهای جدید آذرخش با بهره‌گیری از فرمولاسیون خاص و انحصاری آذرخش تولید می‌شوند و ضخامت آن‌ها بین پانزده تا سی میلیمتر است که این آجرها نسبت به محصولات قدیمی آذرخش سبک‌تر و نازک‌تر هستند. با این حرکت آذرخش، یکی از دغدغه‌های مهم سازندگان مسکن برای سبک‌تر کردن نمای ساختمان رفع می‌شود.

به گفته نایب رئیس هلدینگ بین‌المللی آذرخش، در کارخانه چهار آذرخش تاکنون بیش از دویست مدل محصول تولید شده و در سال جاری تعداد این محصولات به بیش از چهارصد مدل خواهد رسید که با احتساب این محصولات در کنار دیگر خط‌های تولید آذرخش، سبد کلی این شرکت به بیش از هزار نوع محصول خواهد رسید و این تنوع، همه سلایق معماران، طراحان و فعالان بازار مسکن را پاسخگو خواهد بود.

علاقه‌مندان به بازدید از غرفه آذرخش می‌توانند تا نهم مرداد ماه از ساعت 10 الی 18 به غرفه آذرخش در سالن 38 نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

تعداد بازدید : 1,473 بازدید
تاریخ : 1398/05/08
شماره مطلب : 1656
Share it
برچسب ها:
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.