حضور گروه بین‌المللی کارخانجات آجر نسوز نما آذرخش در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان کرمان

دسته :

آجر نسوز نما آذرخش در این نمایشگاه با همراهی نماینده رسمی خود در شهر کرمان با ارائه محصولات نوین آجر به عنوان یک تولید ملی با کیفیت و ماندگار، مشتاقان حوزه ساختمان را به رویکرد معماری ایرانی دعوت کرد.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کرمان از 5 الی 9 شهریور ماه 1398 با حضور گروه بین المللی کارخانجات آذرخش برگزار گردید

غرفه نمونه آذرخش که در طول روزهای نمایشگاه پذیرای جمعی از مسئولین و معماران و صاحب نظران از جمله نماینده مردم کرمان در مجلس و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، فرماندار، معاون استاندار، شهردار، رئیس اتاق بازرگانی، اعضای محترم هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوده، مفتخر است که توانسته با ارائه محصولات ماندگار و نوین آجری، توجه صاحب نظران این حوزه را در خصوص کیفیت، تنوع و منحصر به فرد بودن جلب نموده است.

امید است که بتوانیم با همراهی و همدلی معماران و سازندگان متعهد و با دانش، در راستای بهینه‌سازی برنامه‌ریزی شهری و احیای معماری نوین ایرانی موثر واقع شویم.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کرمان از 5 الی 9 شهریور ماه 1398 با حضور گروه بین المللی کارخانجات آذرخش برگزار گردید

تعداد بازدید : 1,766 بازدید
تاریخ : 1398/06/09
شماره مطلب : 1675
Share it
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.