ارتباط با مشتری

 

ارتباط با مشتری

دنیای پیشرفته امروز، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمامی ابعاد است. تردیدی نیست که همه کشورهای جهان در رقابتی تنگاتنگ در پی بهره‌گیری از مزایای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و…. به ویژه دریافت سهمی بیشتر از درآمد، سود و در نتیجه بهبود کیفیت می‌باشند. چرا که تمرکز شدید بر کیفیت خدمات منجر به ارزشمندی محصول از نظر مشتری و نیز وفاداری او می‌شود.

رابطه بین مشتری و عرضه‌کننده به اندازه‌ای با اهمیت است که باید در راس فهرست اولویت‌های سازمان قرار گیرد. کسب مشتریان، پروسه‌ای هزینه‌بر و حفظ آنها هزینه‌های بیشتری را شامل می‌شود. با این حال در صورت عدم حفظ  این ارتباطات، هزینه کسب مشتریان یا جایگزین کردن مشتریان جدید بسیار گران‌تر خواهد بود.

با توجه به اهمیت نقش مشتری‌مداری در امر بازاریابی، مهمترین ضعف ممکن می‌تواند عدم برقراری ارتباط موثر و استمرار این ارتباط با مشتریان باشد. همچنین تجربیات مشتریان نشان می‌دهد که استراتژی و فرآیند برخورد با آنها برای موفقیت سازمان تا چه اندازه دارای اهمیت است.

مدیریت ارتباط با مشتری از اقدامات کلیدی و همچنین فلسفه‌ای در کسب‌وکار است که چشم‌انداز سازمان را در تجارت با مشتریان ارائه می‌دهد.

از این رو سیستم مدیریت ارتباط با مشتری گروه بین‌المللی آجر نسوز نما آذرخش وظیفه ایجاد ارتباطات دائمی بین سازمان و مشتریان را بر عهده دارد. این سیستم با فراهم نمودن زیرساخت‌های اطلاعاتی و ارتباطی دقیق، بانک اطلاعاتی جامعی از مشتریان ایجاد نموده و امکان ارتباط دو جانبه شامل ارسال و دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات را برای سازمان فراهم نموده است. همچنین امکان مکانیزاسیون کامل فرآیندهای فروش و خدمات پس از فروش را برای سازمان ایجاد می‌نماید.

شرکت آذرخش موفقیت خود را وابسته به رضایت مشتریان دانسته و ارتقای رضایت آنها را در اولویت برنامه‌های سازمانی خود قرار داده است. به همین منظور کلیه کارکنان شرکت در جهت ارائه بهترین کیفیت به مشتریان با ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور افزایش رضایت مشتریان و همچنین پاسخگویی موثر و کارا و به هنگام به خدمت‌گذاری به مشتریان می‌پردازند. این امر مهم از طریق پایش و اندازه‌گیری مستمر سطح رضایت مشتریان و رسیدگی به نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنها و با ایجاد زنجیره ارزش در سازمان صورت می‌گیرد.

گروه بین‌المللی آجر نسوز نما آذرخش ضمن بازنگری مستمر این استراتژی، تعهد خود را به بهبود مداوم جهت جلب رضایت مشتری اعلام می‌دارد.

ارتباط با مشتری آذرخش

راه‌های ارتباط با واحد مشتریان

تلفن واحد: 2721-021 داخلی 192

آدرس ایمیل:  crm@azarakhsh.ir

ارسال پیام از طریق فرم زیر:

ارتباط با مشتری