ارتباط با مشتری

دنیای امروز دنیای تحولات سریع و گسترده در تمامی ابعاد می باشد. تردیدی نیست که همه کشورهای جهان در رقابتی تنگاتنگ در پی بهره گیری از مزایای اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و …. به ویژه دریافت سهم بیشتری از درآمد و سود و در نتیجه بهبود کیفیت می باشند.تمرکز شدید روی کیفیت خدمات باعث ارزشمند شدن محصول از نظر مشتری و موجب وفاداری مشتریان می شود.
رابطه بین مشتری و عرضه کننده می بایست در راس فهرست اولویت های سازمان باشد . کسب مشتریان هزینه دارد و حفظ این ارتباطات نیز حتی هزینه بیشتری می تواند داشته باشد . با این حال اگر این ارتباطات حفظ نشود، هزینه کسب مشتریان یا جایگزین کردن مشتریان جدید بسیار گران تر خواهد بود.
با توجه به اهمیت نقش مشتری مداری در امر بازاریابی ، مهمترین ضعف ممکن می تواند عدم برقراری ارتباط موثر و استمرار این ارتباط با مشتریان باشد ، همچنین تجربیات مشتریان نشان می دهد که فرآیند و استراتژی برخورد با مشتریان برای موفقیت سازمان چقدر مهم است.

مدیریت ارتباط با مشتری فلسفه ای در کسب و کار است که دورنمای سازمانی را در تجارت با مشتریان ارائه می کند

از این رو سیستم مدیریت ارتباط با مشتری گروه بین المللی آجر نسوز نما آذرخش وظیفه ایجاد ارتباطات دائمی بین سازمان و مشتریان را بر عهده دارد. این سیستم با فراهم آوردن زیرساختهای اطلاعاتی و ارتباطی دقیق ، بانک اطلاعات جامعی از مشتریان ایجاد نموده و امکان ارتباط دوجانبه شامل ارسال و دریافت نظرات ، انتقادات و پیشنهادات را برای سازمان فراهم نموده و امکان مکانیزاسیون کامل فرآیندهای فروش، خدمات پس از فروش را برای سازمان ایجاد می نماید.

شرکت آذرخش موفقیت خود را وابسته به رضایت مشتریان دانسته و ارتقای رضایت مشتریان را در اولویت برنامه های سازمان قرارداده است به همین منظور کلیه کارکنان شرکت در جهت ارائه بهترین کیفیت به مشتریان با ایجاد زیر ساخت های لازم به منظور افزایش رضایت مشتریان و همچنین پاسخگویی موثر و کارا و به هنگام از طریق پایش و اندازه گیری مستمر سطح رضایت مشتریان و رسیدگی به نظرات ، انتقادات و پیشنهادات آنها می کوشند و با ایجاد زنجیره ارزش در سازمان به خدمتگذاری مشتریان می پردازند.
گروه بین المللی آجرنسوز نمای آذرخش ضمن بازنگری مستمر این استراتژی، تعهد خود را به بهبود مداوم جهت جلب رضایت مشتری اعلام می دارد.

راه های ارتباط با واحد مشتریان

تلفن واحد : 2721-021 داخلی 192

آدرس ایمیل :  crm@azarakhsh.ir

ارسال پیام از طریق فرم زیر :

ارتباط با مشتری