ارتباط با مشتری

ارتباط با مشتری

دنیای امروز دنیای تحولات سریع و گسترده در تمامی ابعاد می‌باشد. تردیدی نیست که همه کشورهای جهان در رقابتی تنگاتنگ در پی بهره‌گیری از مزایای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و …. و به ویژه دریافت سهم بیشتری از درآمد و سود و در نتیجه بهبود کیفیت می‌باشند. تمرکز شدید بر کیفیت خدمات منجر به ارزشمندی محصول از نظر مشتری و نیز وفاداری مشتری می‌شود.

رابطه بین مشتری و عرضه‌کننده باید در راس فهرست اولویت‌های سازمان باشد. کسب مشتریان پروسه‌ای هزینه‌بر و حفظ آنها ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد. با این حال در صورتی که این ارتباطات حفظ نشود، هزینه کسب مشتریان یا جایگزین کردن مشتریان جدید بسیار گران‌‍تر خواهد بود.

با توجه به اهمیت نقش مشتری مداری در امر بازاریابی، مهمترین ضعف ممکن می‌تواند عدم برقراری ارتباط موثر و استمرار این ارتباط با مشتریان باشد. همچنین تجربیات مشتریان نشان می‌دهد که فرآیند و استراتژی برخورد با مشتریان برای موفقیت سازمان تا چه اندازه دارای اهمیت است.

مدیریت ارتباط با مشتری فلسفه‌ای در کسب‌وکار است که دورنمای سازمانی را در تجارت با مشتریان ارائه می‌دهد.

از این رو سیستم مدیریت ارتباط با مشتری گروه بین‌المللی آجر نسوز نما آذرخش وظیفه ایجاد ارتباطات دائمی بین سازمان و مشتریان را بر عهده دارد. این سیستم با فراهم نمودن زیرساخت‌های اطلاعاتی و ارتباطی دقیق، بانک اطلاعات جامعی از مشتریان ایجاد نموده و امکان ارتباط دو جانبه شامل ارسال و دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات را برای سازمان فراهم نموده و امکان مکانیزاسیون کامل فرآیندهای فروش و خدمات پس از فروش را برای سازمان ایجاد می‌نماید.

شرکت آذرخش موفقیت خود را وابسته به رضایت مشتریان دانسته و ارتقای رضایت مشتریان را در اولویت برنامه‌های سازمانی خود قرار داده است به همین منظور کلیه کارکنان شرکت در جهت ارائه بهترین کیفیت به مشتریان با ایجاد زیر ساخت‌های لازم به منظور افزایش رضایت مشتریان و همچنین پاسخگویی موثر و کارا و به هنگام، از طریق پایش و اندازه‌‍گیری مستمر سطح رضایت مشتریان و رسیدگی به نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنها می‌کوشد و با ایجاد زنجیره ارزش در سازمان به خدمت‌گذاری مشتریان می‌پردازد.

گروه بین‌المللی آجرنسوز نمای آذرخش ضمن بازنگری مستمر این استراتژی، تعهد خود را به بهبود مداوم جهت جلب رضایت مشتری اعلام می‌دارد.

ارتباط با مشتری آذرخش

راه‌های ارتباط با واحد مشتریان

تلفن واحد: 2721-021 داخلی 192

آدرس ایمیل:  crm@azarakhsh.ir

ارسال پیام از طریق فرم زیر:

ارتباط با مشتری