مصاحبه آقای محسن سیفی ریاست گروه بین‌المللی آجر نسوز نما آذرخش با مجله ایتالیایی BRICK WORLD REVIEW

دسته :
مصاحبه جناب آقای محسن سیفی ریاست هلدینگ بین المللی آذرخش با مجله ایتالیایی BRICK WORLD REVIEW

مجله ایتالیایی BRICK WORLD REVIEW که توسط انتشارات معتبر TILE EDIZONI در سطح بین‌المللی در صنعت آجر و سرامیک به دو زبان انگلیسی و ایتالیایی منتشر می‌شود، در هر شماره خود به معرفی و تشریح فعالیت‌های یکی از کارآفرینان و صاحبان این صنعت می‌پردازد.

این مجله در شماره اکتبر 2017 خود مصاحبه‌ای تخصصی با آقای محسن سیفی ریاست هلدینگ آذرخش به عنوان بزرگترین و با کیفیت‌ترین تولیدکننده آجرنسوز نما در خاورمیانه داشته است.

آذرخش آمیزه‌ای از اصالت، نوآوری و دوستدار محیط زیست

این مصاحبه که تحت عنوان آذرخش، آمیزه‌ای از اصالت، نوآوری و دوستدار محیط زیست، منتشر شده به معرفی و تشریح تاریخچه تأسیس شرکت آذرخش به عنوان بهترین تولیدکننده این محصول در منطقه پرداخته و در ادامه به روند تولیدات و برنام‌های آتی این شرکت اشاره کرده است. محسن سیفی هدفگذاری، برنامه‌ریزی و تلاش و تعهد متخصصین را عامل رشد شرکت در این سالها دانسته و با اشاره به رشد صعودی کمی و کیفی کارخانجات در این 20 سال اظهار داشت که در تمامی چالش‌های موجود در این سالها، همواره برای حفظ اصالت و کیفیت ماندگار محصولات و رضایت مشتریان تلاش کرده است.

ایشان همچنین عنوان کرد که آذرخش در ادامه برنامه‌های توسعه‌ای خود، در سال 2017 با ایجاد خط تولید مکانیزه از تجهیزات کاملا ایتالیایی در کارخانه شماره 4، محصولات با کیفیت قابل رقابت در بازار اروپا را تولید کرده است که طبق برنامه صادراتی، تاکنون به کشورهای اروپایی و آسیایی، صادرات صورت گرفته است.

محسن سیفی کارآفرین برتر و صنعت‌گر نمونه کشوری، حال به عنوان یکی از صادرکنندگان معتبر کالای ایرانی، نوآوری، کیفیت در تولیدات و توجه به نیاز و تقاضای بازار را نیروی محرکه و رمز موفقیت آذرخش می‌داند و اظهار می‌نماید که محصولات شرکت آذرخش از دل طبیعت برآمده و ماندگاری و اصالت را در کنار حفظ محیط زیست به مشتریان هدیه می‌دهد.

تعداد بازدید : 1,152 بازدید
تاریخ : 1396/08/29
شماره مطلب : 1386
Share it
برچسب ها:
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.