پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران به کار خود پایان داد

دسته :
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران به کار خود پایان داد

این نمایشگاه از تاریخ 1394/05/19 به عنوان بزرگترین رخداد صنعت ساختمان کشور در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار گردید.

گروه بین المللی آذرخش به عنوان حامی و اسپانسر طلایی این نمایشگاه، با حضوری چشمگیر و متفاوت، شاخص ترین غرفه های این نمایشگاه را از لحاظ غرفه آرایی و ارائه محصولات نوین ساختمانی به خود اختصاص داد.

مهندس محسن سیفی، ریاست هلدینگ بین المللی آذرخش، در گفتگویی با پایگاه اینترنتی آذرخش، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی متخصصان و بازدیدکنندگان از غرفه های این گروه در پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان، دستاوردهای گروه بین المللی آذرخش را در این نمایشگاه مثبت و درخشان ارزیابی نمودند و افزودند:

تاثیر این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد صنعت ساختمان کشور غیر قابل انکار است.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران به کار خود پایان داد

همه ساله فعالان این صنعت دستاوردها و نوآوریهای خود را در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته و درصددند تا از این نمایشگاه برداشت های خاص خود را داشته باشند.

گروه آذرخش نیز به عنوان اسپانسر طلایی این نمایشگاه، علاوه بر دنبال کردن اهداف تجاری خود به دنبال اهداف والاتری بوده و به همین دلیل نیز با تمام انرژی و توان در بالاترین سطح در این نمایشگاه شرکت می نماید.

معرفی محصولات، ارتباط با مشتریان، اشاعه فرهنگ بومی و صحیح ساخت و ساز از جمله اهدافی است که گروه آذرخش دنبال می نماید.

ایشان همچنین ابراز امیدواری نمودند تا با مرتفع شدن موانع توسعه صادراتی، شاهد حضور گروه بین المللی آذرخش در سایر نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی بوده و محصولات و خدمات این گروه در اقصی نقاط دنیا ارائه گردند.

تعداد بازدید : 1,095 بازدید
تاریخ : 1394/05/21
شماره مطلب : 1243
Share it
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.