گفت و گو آقای محمد سیفی با مجله عصر ساختمان در نمایشگاه Big5 دبی

دسته :
محمد سیفی

نایب رئیس هلدینگ آذرخش، صادرات محصولات آجر نسوز نما آذرخش به بیش از چهل کشور طی سال جاری را از رویکردهای صادراتی این شرکت برشمرد. محمد سیفی نایب رئیس هلدینگ آذرخش در حاشیه سی و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی BIG5 دبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری عصر ساختمان، حضور در رویدادهایی از این دست را مثبت ارزیابی کرد و گفت: هلدینگ آذرخش، متشکل از 4 شرکت فعال در حوزه ساختمان می‌باشد و بیش از 20 سال در زمینه تولید آجرهای نسوز نما در حال فعالیت است. محمد سیفی در ادامه با اشاره به رویکرد صادراتی تولید محصولات آذرخش اظهار داشت:

در حال حاضر و با توجه به رکود حاکم بر صنعت ساختمان و به منظور گسترش بازار خارجی اقدام به راه‌اندازی خط چهارم تولید محصولات خود نموده ایم که طی یک ماه آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

گفت و گو آقای محمد سیفی با مجله عصر ساختمان در نمایشگاه Big5 دبی

محمد سیفی با اشاره به صادرات محصولات آجر نسوز نما آذرخش به بیش از چهل کشور طی سال جاری از تنوع و کیفیت محصولات تولیدی هلدینگ آذرخش به عنوان برگ برنده بازار صادرات یاد کرد. نایب رئیس هلدینگ آذرخش در انتها با اشاره به مشکلات پیش روی تولیدکنندگان داخلی در زمینه صادرات محصولات خود در بازارهای منطقه و جهانی تاثیرات برجام در زمینه حمل و نقل، بیمه و مراودات مالی را مثبت ارزیابی کرد‌.

آجر نسوز آذرخش در حال حاضر با 350 مدل متنوع در بازار داخلی و خارجی در حال فعالیت می‌باشد.

گفت و گو آقای محمد سیفی با مجله عصر ساختمان در نمایشگاه Big5 دبی

تعداد بازدید : 1,381 بازدید
تاریخ : 1396/09/21
شماره مطلب : 1411
Share it
برچسب ها: ,
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.