همایش سالانه مدیران و مسئولان گروه بین‌المللی آذرخش

دسته :
گردهمایی سالانه مدیران و مسئولان گروه بین المللی آذرخش

همایش سالانه مدیران و مسئولان گروه بین‌المللی آذرخش با حضور ریاست و اعضای هیات مدیره و جمع کثیری از مدیران ارشد و مسئولان در حوزه‌های مختلف تولیدی، ادرای و پشتیبانی روز جمعه 9 شهریور ماه 97 در سالن همایش‌های کارخانجات آجر نسوز آذرخش برگزار گردید.

در این مراسم که با هدف تجلیل از دست‌اندرکاران، ایجاد و راه‌اندازی کارخانه چهارم آذرخش تدارک دیده شده بود؛ مهندس محسن سیفی ریاست محترم گروه بین‌المللی آذرخش با اشاره به اینکه در شرایط دشوار کنونی کسب و کار و اقتصاد ایران، تنها راه موفقیت، تکیه بر کارآفرینی، خلاقیت و تخصص است.

گردهمایی سالانه مدیران و مسئولان گروه بین المللی آذرخش

ایشلان همچنین اظهار داشتند که آذرخش از 22 سال پیش تاکنون که به سالروز تاسیس خود نزدیک می‌شود همواره کیفیت، اصالت و ماندگاری را سرلوحه خویش در تولید محصولاتش قرار داده و از مدیران و مسئولین نیز خواست که استراتژی‌های تولید با کیفیت و مشتری‌مداری را کاملاً رعایت کنند.

کارآفرینی، خلاقیت و بهره‌وری رمز موفقیت در هر کسب‌وکاری است

در بخش دیگری از مراسم، مهندس محمد سیفی نایب رئیس گروه بین‌المللی آذرخش، بهره‌وری و اثربخشی را ابزار اصلی بهبود در فرایندهای تولیدی و اداری دانست و اشاره کردند که توانسته‌ایم با مدیریت زمان و انرژی این شاخص را در سطح کارخانجات آذرخش به درجه مطلوب برسانیم.

گردهمایی سالانه مدیران و مسئولان گروه بین المللی آذرخش

در ادامه این مراسم نیز جمعی از مدیران و مسئولان برگزیده با دریافت تندیس از هیات مدیره مورد تقدیر قرار گرفتند.

در حاشیه این مراسم، مسابقات و برنامه‌های تفریحی همراه با اهدا جوایز برای کلیه پرسنل به عمل آمد که ترکیبی مناسب از نشاط سازمانی، تفکر و تخصص را در مراسم شاهد باشیم.

گردهمایی سالانه مدیران و مسئولان گروه بین المللی آذرخش

تعداد بازدید : 1,283 بازدید
تاریخ : 1397/06/18
شماره مطلب : 1488
Share it
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.