ارتباط با مشتری

ارتباط با مشتری آذرخش

رضایت مشتریان از کلیدی‌ترین اقدامات جهت قرار گرفتن در مسیر درست رسیدن به اهداف و تضمین‌کننده موفقیت سازمان است. از این رو برقراری ارتباط با مشتری استراتژی مهم و تاثیرگذاری است که علاوه بر موارد نامبرده، به کاهش هزینه‌ها و در نهایت سودآوری منجر می‌شود. چرا که مشتریان ارزشمندترین دارایی یک سازمان هستند.

دنیای پیشرفته امروز زمینه‌ساز تحولات گسترده در تمامی ابعاد است. لذا تردیدی نیست که همه کشورهای جهان در پی بهره‌گیری از مزایای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و… و به منظور دریافت سهمی بیشتر از درآمد و سود با یکدیگر به رقابتی تنگاتنگ بپردازند. تلاش برای بهبود کیفیت نیز یکی دیگر از این موارد ارزش‌آفرین، کیفیت است. چرا که تمرکز شدید بر کیفیت خدمات منجر به ارزشمندی محصول از نظر مشتری و نیز وفاداری او می‌شود.

ارتباط با مشتری به اندازه‌ای با اهمیت است که باید در راس فهرست اولویت‌های سازمان قرار گیرد. کسب مشتریان جدید، پروسه‌ای هزینه‌بر و حفظ آنها هزینه‌های بیشتری را شامل می‌شود. با این حال در صورت عدم حفظ  این ارتباطات، هزینه کسب مشتریان یا جایگزین کردن مشتریان جدید بسیار گران‌تر خواهد بود.

با توجه به اهمیت نقش مشتری‌مداری در امر بازاریابی، مهمترین ضعف ممکن می‌تواند عدم برقراری ارتباط موثر و استمرار این ارتباط با مشتریان باشد. همچنین تجربیات مشتریان نشان می‌دهد که استراتژی و فرآیند برخورد با آنها برای موفقیت سازمان تا چه اندازه دارای اهمیت است.

مدیریت ارتباط با مشتری از اقدامات کلیدی و همچنین فلسفه‌ای در کسب‌وکار است که چشم‌انداز سازمان را در تجارت با مشتریان ارائه می‌دهد.

از این رو سیستم مدیریت ارتباط با مشتری گروه بین‌المللی آجر نسوز نما آذرخش وظیفه ایجاد ارتباطات دائمی بین سازمان و مشتریان را بر عهده دارد. این سیستم با فراهم نمودن زیرساخت‌های اطلاعاتی و ارتباطی دقیق، بانک اطلاعاتی جامعی از مشتریان ایجاد نموده و امکان ارتباط دو جانبه شامل ارسال و دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات را برای سازمان فراهم نموده است. همچنین امکان مکانیزاسیون کامل فرآیندهای فروش و خدمات پس از فروش را برای سازمان ایجاد می‌نماید.

شرکت آذرخش موفقیت خود را وابسته به رضایت مشتریان دانسته و ارتقای رضایت آنها را در اولویت برنامه‌های سازمانی خود قرار داده است. به همین منظور کلیه کارکنان شرکت در جهت ارائه بهترین کیفیت به مشتریان با ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور افزایش رضایت مشتریان و همچنین پاسخگویی موثر و کارا و به هنگام به خدمت‌گذاری به مشتریان می‌پردازند. این امر مهم از طریق پایش و اندازه‌گیری مستمر سطح رضایت مشتریان و رسیدگی به نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنها و با ایجاد زنجیره ارزش در سازمان صورت می‌گیرد.

گروه بین‌المللی آجر نسوز نما آذرخش ضمن بازنگری مستمر این استراتژی، تعهد خود را به ارتباط با مشتری به صورت موثر به منظور بهبود مداوم جلب رضایت مشتریان اعلام می‌دارد.

ارتباط با مشتری آذرخش

راه‌های ارتباط با واحد ارتباط با مشتریان

شماره تماس: 2721-021 داخلی 192

آدرس ایمیل:  crm@azarakhsh.ir

ارسال پیام از طریق تکمیل فرم زیر:

ارتباط با مشتری