آغاز سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حمایت گروه بین‌المللی آذرخش

دسته :
آغاز سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حمایت گروه بین المللی آذرخش

سیزدهمین نمایشگاه بی‌ المللی صنعت ساختمان با حمایت گروه بین‌المللی کارخانجات آجر نسوز نما آذرخش آغاز شد.

شرکت آذرخش به عنوان اسپانسر طلایی این نمایشگاه از امروز ۱۲ تیرماه با شعار زیبایی، امنیت، آسایش در ساختمان ایرانی کار خود را در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز می‌کند. به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون ایران، در این نمایشگاه ۷۹۳ شرکت داخلی و ۱۲۴ شرکت خارجی در فضایی به وسعت بیش از 50 هزار متر مربع حضور دارند که در میان آنها آذرخش همچون گذشته چون نگین می‌درخشد.

با وجود تحریم‌هایی که بر اقتصاد ایران تحمیل شده، اما امسال شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه، آلمان، فرانسه، سوریه، ژاپن، فنلاند، سوئد، اسپانیا، مالزی، ایتالیا، چین، بلژیک و انگلستان در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ایران مشارکت دارند.

رونمایی از تمبر یادگاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

 امسال نیز در این نمایشگاه رونمایی از تمبر یادگاری نمایشگاه و همچنین رونمایی از خانه مدرن در کشور از برنامه‌های در دستور کار می‌باشد.

برپایی پایگاه مشاوره رایگان ساخت و ساز، مصالح ساختمانی، ویلاسازی و تجاری سازی، معماری و دکوراسیون، ایجاد پروژه سنجش میزان رضایت مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه به عنوان دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در نمایشگاه امسال است.

برگزاری سمینارها، چهار کارگاه مشاوره در زمینه صنعت ساختمان، افتتاح سایت مجازی نمایشگاه برای بازدید افرادی که نمی‌توانند به طور مستقیم از نمایشگاه بازدید کنند، در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود.

طرح سنجش از شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه از جمله برنامه‌های دیگری است که در زمان اجرای این نمایشگاه اجرا خواهد شد.

تعاونی‌های مسکن، شرکت‌های تولیدکننده مصالح ساختمانی، مشاوران، پیمانکاران و ناظران ساختمانی و موسسه‌های مالی و اعتباری نیز در این نمایشگاه حضوری چشمگیر خواهند داشت. همچنین گروه‌های تخصصی بسیاری در بخش‌های ابزار آلات، ماشین‌آلات، تجهیزات راه و ساختمان، در و پنجره، مصالح ساختمانی و گرمایشی و سرمایشی و دکوراسیون در این نمایشگاه حضور دارند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمانی به همت اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران از فردا (۱۲ تیرماه) تا ۱۵ ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. لذا این نمایشگاه با اجرای برنامه‌های متنوع جانبی از قبیل برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی مربوط به حوزه صنعت ساختمان پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، مسئولان ارشد کشوری، سفرای دیگر کشورها، نمایندگان ۱۸کشور خارجی حضور دارند. بخش مسکن پس از بخش کشاورزی بیشترین اشتغال را نسبت به سایر بخش های دیگر اقتصاد دارا است.

این در حالیست که برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان فرصت مغتنمی برای توجه به این بخش محسوب می‌شود.

تعداد بازدید : 1,183 بازدید
تاریخ : 1392/04/12
شماره مطلب : 1165
Share it
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.