اطلاعیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

دسته :
اطلاعیه نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، مهمترین عرصه رقابت فعالان اقتصادی، صاحبان صنایع و کار آفرینان داخلی و خارجی، در صنعت ساختمان کشور بوده که همه ساله شرکت های فعال، نوآوریهای تولیدی، علمی و تکنولوژیکی خود را در معرض دید نقادانه صنعتگران به نمایش می گذارند.

بی تردید حضور گروه بین المللی فرآورده های نسوز آذرخش در سالهای گذشته در نمایشگاه مزبور و کسب موفقیت های منحصر به فرد، مرهون حمایت مستمر و اعتماد پایدار مشتریان و مخاطبان ما به عنوان سرمایه های اصلی این گروه تولیدی بوده است.

گروه بین المللی فرآورده های نسوز آذرخش به عنوان حامی و اسپانسر اصلی برگزاری این نمایشگاه و پیشرو در فرهنگ سازی و بستر سازی صنعت ساختمان کشور، ضمن ارائه جدیدترین دستاوردهای خود اقدام به تشریح آخرین تولیدات و اطلاعات روز صنعت ساختمان برای بازدیدکنندگان این رویداد بزرگ خواهد نمود.

مشاوران این گروه نیز با حضور در غرفه این شرکت واقع در سالن 38 از تاریخ 19 الی 22 مرداد ماه 1393 از ساعت 8:30 صبح الی 16 پاسخگوی کلیه پرسش های بازدیدکنندگان می باشند.

لذا بدین وسیله ضمن دعوت از کارشناسان و متخصصان حوزه معماری و صنایع ساختمانی، از کلیه مشتریان محترم و دیگر مخاطبان گرانمایه دعوت به عمل می آید که ضمن حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران از غرفه این شرکت و دستاوردهای گروه بین المللی فرآورده های نسوز آذرخش بازدید نمایند.

تعداد بازدید : 975 بازدید
تاریخ : 1393/04/23
شماره مطلب : 1207
Share it
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.