تجلیل از آذرخش در نخستین همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان قم

دسته :
تجلیل از آذرخش در نخستین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان قم

در نخستین همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان قم که سی‌ام فروردین ماه در محل سالن همایش اتاق بازرگانی استان قم برگزار شد، گروه بین‌المللی کارخانجات آجرنسوز آذرخش از میان بیش از هفتاد واحد صنعتی و تولیدی به عنوان واحد برتر صنعتی در رعایت حقوق مصرف‌کننده انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

در این همایش که جمعی از فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و اعضای اتاق بازرگانی استان قم، مسئولان و مدیران استان حضور داشتند و با حضور ویژه دکتر سید محمد نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و آقای امیر آبادی عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار گردید به سیاست‌های حمایتی از مصرف‌کنندگان پرداخته شد.

تجلیل از آذرخش در نخستین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان قم

در این مراسم دکتر سید محمد نوابی با بیان اینکه بنگاه‌های اقتصادی که حامی حقوق مصرف‌کننده نباشند محکوم به فنا هستند، خاطر نشان کردند که مشکلات موجود در زمینه خدمات پس از فروش تولیدات داخلی بایستی رفع شود و مصرف‌کنندگان از یک پکیج کامل خدماتی اعم از خدمات قبل، حین و پس از فروش برخوردار گردند. ایشان با ارج نهادن به تلاش‌های صنعتگران نمونه استان طی مراسمی از آقای مهندس محسن سیفی ریاست گروه کارخانجات آذرخش به پاس همت گماشتن به تولید با کیفیت کالای اصیل ایرانی و همراهی و حمایت همیشگی از مصرف‌کننده با ارائه تندیس، تجلیل و قدردانی به عمل آوردند.

تجلیل از آذرخش در نخستین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان قم

تعداد بازدید : 1,243 بازدید
تاریخ : 1397/01/30
شماره مطلب : 1782
Share it
برچسب ها:
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.