آجر آذرخش با تخفیف‌های جذاب به ساخت‌وساز رونق می‌دهد

دسته :
آجر آذرخش با تخفیف‌های جذاب به ساخت و ساز رونق می‌دهد

نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان از یکشنبه ششم تا چهارشنبه نهم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری می‌باشد.

گروه بین‌المللی آجر نسوز نما آذرخش با ارائه تخفیف‌های جذاب قرار است مشتریان خود را در این رویداد شگفت‌زده کند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آجر نسوز آذرخش، محسن سیفی، ریاست هلدینگ بین‌المللی آذرخش، با اشاره به شرایط سخت اقتصادی سال گذشته فعالان و دست‌اندرکاران تولید ملی گفت:

آذرخش به عنوان محصول ایرانی با کیفیت و برند برتر حوزه آجر نمای ساختمان، امسال با هدف حمایت از فعالان این حوزه تصمیم گرفت تا در نمایشگاه صنعت ساختمان تخفیفی ویژه به مشتریان خود ارائه کند. در ابتدا تصمیم گرفتیم این تخفیف فقط محدود به نمایشگاه صنعت ساختمان باشد. اما به واسطه نمایندگی‌های متعددی که در سراسر کشور داریم و نیز از آنجا که ممکن است برخی مشتریان به هر دلیلی امکان حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان را نداشته باشند، دوره شمول این تخفیف را از ششم تا هفدهم مرداد ماه در نظر گرفتیم تا طیف گسترده‌ای از مشتریان بتوانند از این فرصت بهره‌مند گردند.

به گفته جناب محسن سیفی، در ایام برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان، در غرفه آذرخش در سالن ۳۸ مشتریان می‌توانند با انتخاب محصول مورد نظر خود، خرید انجام داده و در نمایشگاه پیش فاکتور اخذ کنند.

سیفی با ابراز امیدواری نسبت به رونق صنعت ساختمان افزود: مخاطب این تخفیف ویژه، مصرف‌کنندگان خُرد، پیمانکاران پروژه‌های بزرگ، معماران و… خواهند بود و امیدواریم در ایام تابستان که با رونق ساخت‌وساز همراه است، بتوانیم با این رفتار حمایتی به رونق تولید ملی کمک کنیم. آذرخش امسال با بیش از چهارصد محصول متنوع و جذاب در حوزه آجرنسوز نمای ساختمان در نمایشگاه حضور دارد. علاقه‌مندان به بازدید از غرفه آذرخش می‌توانند از امروز به مدت چهار روز از ساعت ۱۰ الی ۱۸ به غرفه آذرخش در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

تعداد بازدید : 1,262 بازدید
تاریخ : 1398/05/06
شماره مطلب : 1647
Share it
برچسب ها: ,
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.