تجلیل از جناب آقای مهندس محسن سیفی در سومین جشنواره بین المللی کارآفرینی

دسته :
تجلیل از جناب آقای مهندس محسن سیفی در سومین جشنواره بین المللی کارآفرینی

سومین کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی و سومین جشنواره رهبران کارآفرین مسلمان، اول اسفند 94 در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این جشنواره از مهندس محسن سیفی به عنوان یکی از رهبران کارآفرین اقتصادی و اجتماعی جهان اسلام، تقدیر به عمل آمد.

در این کنفرانس که با حضور کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی (Isesco)، کشورهای عضو دیده بان جهانی کارآفرینی (GEM)، همچنین کارشناسان محیط کسب و کار (Doing Business)، بانک جهانی و با همکاری وزارتخانه ها، دانشگاه ها، مراکز پژوهشی کشور، نهادهای بین المللی و دانشگاه های معتبر جهان در دانشگاه تهران برگزار گردید، کارشناسان با ارزیابی و تحلیل محیط کسب و کار در کشورهای عضو، به بررسی دلایل بروز و عدم بروز انواع فعالیت های کارآفرینانه پرداختند.

همچنین در این جشنواره از 15 شخصیت تاثیرگذار و کارآفرین جهان اسلام، تجلیل به عمل آمد.

در این انتخاب، شاخص های متعددی از جمله نوآوری، تولید محصولات یا ارائه خدمات جدید، اشتغال زایی، صادرات محصول یا خدمت، خطرپذیری، آینده نگری، بهره وری و توسعه منابع انسانی، پذیرش مسئولیت اجتماعی و حمایت از محرومان و خدمات علمی و فرهنگی لحاظ گردیده است.

هیات علمی این کنفرانس پس از بررسی سوابق و خلاقیت های مهندس محسن سیفی، از شخصیت علمی بنیانگذار گروه شرکتهای بین المللی آذرخش به عنوان جوانترین کارآفرین کشور تجلیل کرده و تندیس کارآفرین برتر را به ایشان اهدا نمود.

لازم به ذکر است که گروه شرکتهای بین المللی آذرخش، با بیست سال سابقه درخشان در عرصه صنعت ایران، بزرگترین تولید کننده انواع فرآورده های نسوز نمای ماندگار ساختمان در خاورمیانه می باشد.

ضمناً گروه بین المللی آذرخش علاوه بر ثبت اختراعات و نوآوری های متعدد، مفتخر به کسب عناوین و جوایز معتبر ملی و بین المللی گردیده است.

تعداد بازدید : 1,007 بازدید
تاریخ : 1394/12/10
شماره مطلب : 1278
Share it
برچسب ها:
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.