آذرخش در کنار پزشکان و دست اندرکاران حمل و نقل ریلی در نمایشگاه ایران هلث

دسته :
آذرخش در کنار پزشکان و دست اندرکاران حمل و نقل ریلی

گروه بین‌المللی آذرخش همزمان با برگزاری دو رویداد تخصصی در زمینه پزشکی و حمل و نقل ریلی، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران شرکت و آخرین محصولات خود را عرضه کرد.

به گزارش روابط عمومی، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته از دوشنبه 25 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در حال برگزاری است. گروه کارخانجات آجر نسوز نما آذرخش به عنوان برند پیشرو عرصه صنعت ساختمان و یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان محصول ایرانی باکیفیت در سالی که با نام تولید و اشتغال نام‌گذاری شده در این نمایشگاه حضور دارد تا ضمن معرفی محصولات باکیفیت و متنوع خود به طیف گسترده‌ای از مشتریان، اهداف صادراتی خود را نیز دنبال کند.

آذرخش در کنار پزشکان و دست اندرکاران حمل و نقل ریلی

این گروه صنعتی در جهت تحقق برنامه‌های گسترده خود از این پس در تمامی نمایشگاه‌ها حضور خواهد یافت. غرفه آذرخش در فضای باز مقابل سالن 35 در نزدیکی درب غربی واقع شده و محصولات عرضه شده با استقبال خوبی از سوی مراجعه‌کنندگان مواجه گردیده است. این نمایشگاه از 25 تا 28 اردیبهشت ماه هر روز از ساعت 10 الی 18 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

تعداد بازدید : 1,006 بازدید
تاریخ : 1396/02/26
شماره مطلب : 1353
Share it
برچسب ها: ,
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.