آذرخش میزبان شورای معادن استان قم شد

دسته :
آذرخش میزبان شورای معادن استان قم شد

گروه بین‌المللی کارخانجات آجر نسوز نما آذرخش روز شنبه اول تیرماه در شهرک صنعتی محمود آباد قم، میزبان استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران استان قم بود تا در قالب جلسه شورای عالی معادن، مهم ترین تصمیم‌ها درباره معادن این استان را اینبار در محل کارخانه‌های آذرخش اخذ کنند.

به گزارش روابط عمومی آذرخش، در ابتدای این نشست محسن سیفی مدیر عامل آذرخش با برشمردن مزیت‌های آذرخش همچون: فعالیت بیش از پانصد نیرو به صورت مستقیم و شش هزار نیرو به صورت غیر مستقیم در این هلدینگ بین‌المللی، حضور پر رنگ در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، پرهیز از خام‌‌فروشی و تمرکز بر استخراج خاک و سپس تولید محصول ارزآور بومی و صادرات آن، حضور در بازارهای بین‌المللی همچون: آمریکا، استرالیا، روسیه، کانادا، کردستان عراق، افغانستان و…، کسب استانداردهای بین‌المللی و رقابت با محصولات کشورهایی مانند آلمان و ایتالیا و… به برخی مشکلات و مسائل در حوزه معادن این شرکت اشاره کرد که موارد فوق با استقبال حاضران در جلسه مواجه و از سوی استاندار به عنوان رئیس جلسه و همچنین نمایندگان مجلس، بر حل این مشکلات تاکید شد.

آذرخش میزبان شورای معادن استان قم شد

بازدید از کارخانه و احساس غرور میهمانان

در بخشی از این برنامه، میهمانان آذرخش از جمله بهرام سرمست استاندار قم و احمد امیرآبادی فراهانی و مجتبی ذوالنوری نمایندگان مجلس به بازدید از خط چهار کاملا روباتیک و مکانیزه آذرخش پرداخته و ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه اقتصادی و تمجید از ریاست هلدینگ آذرخش به دلیل تولید محصول مناسب و با کیفیت جهت صادرات، خواستار توسعه این مجموعه در آینده شدند.

آذرخش میزبان شورای معادن استان قم شد

استاندار قم در این دیدار آذرخش را یک افتخار ملی و استانی معرفی کرد و گفت: بدون تعارف امروز احساس غرور کردم وقتی دیدم برادران سیفی چهار واحد تولید آجر را در منطقه محمود آباد فعال کرده اند. استان ما از نظر معادن، ظرفیتی ممتاز دارد و آذرخش یکی از واحدهای فعال و موفق این استان است و در جهت شعار امسال که “حمایت از تولید” نامگذاری شده، حمایت از آذرخش اولویت دارد. شورای معادن عالی ترین مرجع تصمیم‌گیری در این حوزه است که پیشتر در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می شد اما با تفویض اختیارهای آن به استان‌ها، جلسات آن با ریاست استاندار و با حضور مدیران کل استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌گردد.

آذرخش میزبان شورای معادن استان قم شد

آذرخش به عنوان یکی از مجموعه‌های اقتصادی برتر استان قم که هم در زمینه معادن و هم در عرصه تولید ملی فعال است، به جای استانداری قم میزبانی این جلسه را به عهده داشت.

تعداد بازدید : 1,271 بازدید
تاریخ : 1398/04/05
شماره مطلب : 1614
Share it
برچسب ها:
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.