بازدید وزیر صنعت معدن تجارت از غرفه شرکت آذرخش

دسته :
بازدید وزیر صنعت معدن تجارت از غرفه شرکت آذرخش

مهندس نعمت زاده وزیر صنعت معدن تجارت در بازدید از غرفه شرکت آذرخش روند موفقیت و تلاش های صورت گرفته در این شرکت را موفق ارزیابی کرد.

نمایشگاه صنعت ساختمان از صبح دیروز در محل دائمی نمایشگاه تهران افتتاح شد و در افتتاحیه این نمایشگاه در بدو افتتاح، مهندس نعمت زاده با بازدید از غرفه گروه شرکتهای بین المللی آذرخش، علاوه بر بازدید از دستاوردهای این شرکت و محصولات آن و ضمن گفتگو با مهندس محسن سیفی، مدیرعامل این گروه، با تقدیر از تلاشهای این شرکت  در خصوص اصلاح فرهنگ ساخت و ساز، بر ضرورت جدیت در این راستا تاکید نمود.

در این بازدید که با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت معدن تجارت، مهندس مفتح رییس اتاق تعاون ایران و جمعی از مسئولان وزارت صنعت معدن تجارت انجام گردید، مدیر عامل گروه آذرخش ضمن تشریح فعالیت های انجام شده در گروه آذرخش و روند فعالیت این گروه به برنامه های آتی گروه آذرخش اشاره و مساعدت بیش تر نهادهای مسئول را خواستار شدند.

وی همچنین با بیان اینکه محصولات این شرکت با توجه به قیمت، تنوع و کیفیت بالا قابلیت صادرات به تمامی کشورهای دنیا را دارد، از تحریم های ناعادلانه اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان عاملی بازدارنده در روند صادرات این شرکت نام برد و خواستار اهتمام دولتمردان در خصوص رفع این موانع گردید.

قابل ذکر است که گروه شرکت های بین المللی آذرخش اسپانسر چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران است و غرفه این شرکت از پر بازدیدترین غرفه های این دوره از نمایشگاه بوده است.

تعداد بازدید : 1,135 بازدید
تاریخ : 1393/05/19
شماره مطلب : 1209
Share it
برچسب ها:
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.