حضور مقتدر گروه بین المللی آذرخش در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قطر

دسته :
حضور مقتدر گروه بین المللی آذرخش در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قطر

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کشور قطر از 24 الی 30 بهمن ماه سال جاری و با حضور بیش از 150 شرکت برتر کشور در محل نمایشگاه های بین المللی دوحه با حضور وزیر محترم رفاه، کار و امور اجتماعی جمهوری اسلامی ایران و وزیر بازرگانی و اقتصاد قطر افتتاح و برگزار گردید.

این نمایشگاه که با پیگیری مجدانه وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و به منظور گسترش مناسبات تجاری با کشور قطر در آستانه آماده سازی این کشور جهت جام جهانی 2022 برگزار گردید، با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان و متخصصان قطری روبرو گردید.

حضور مقتدر گروه بین المللی آذرخش در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قطر

گروه بین المللی آجر نسوز نما آذرخش نیز به عنوان یکی از برترین شرکت های حاضر در نمایشگاه، با توجه به رعایت استانداردهای جهانی در تولید محصولات و ارائه خدمات، مورد تمجید مقامات و متخصصان کشور قطر قرار گرفت.

در این خصوص مهندس محسن سیفی، مدیرعامل گروه بین المللی آذرخش ضمن تقدیر از پیگیری ها و تلاشهای بی شائبه وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت امور خارجه جهت برپایی این نمایشگاه، کشور قطر را بازار هدف بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان ایرانی ارزیابی نمودند.

ایشان معتقد است محصولات ایرانی با توجه به کیفیت و تنوع آنها می توانند جایگاه ویژه ای در این کشور داشته باشند و با عنایت به برگزاری مناسبت های جهانی مختلف در این کشور از جمله جام جهانی 2022، بازار جدید و مستعدی برای تولیدات ایرانی باشد.

وی افزود: انتخاب کشور قطر جهت برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران، انتخاب بسیار مناسبی بود و گروه آذرخش در این نمایشگاه توانست به توفیقات قابل توجهی دست یابد.

حضور مقتدر گروه بین المللی آذرخش در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قطر

برترین غرفه های ایرانی در نمایشگاه قطر

در این نمایشگاه مذاکرات بسیار خوبی در خصوص مشارکت و ایجاد واحد تولیدی با مشارکت سرمایه گزاران قطری به واسطه حجم بالای تقاضا انجام پذیرفت که امید است با رفع موانع صادرات از قبیل حمل و نقل، بیمه و تحریم های ناعادلانه این مناسبات گسترش یابد.

مهندس سیفی خاطر نشان کردند: تولیدکنندگان ایرانی با انجام هزینه و امید به تجارت و صادرات در نمایشگاههای خارجی مشارکت می نمایند و امیدوارند بتوانند با افتخار کالای خود را صادر نمایند.

لذا لازم است تا از سوی ارگانها، نهادها و ادارات همکاری لازم با ایشان صورت پذیرد و موانع داخلی و مشکلات بین المللی سد راه آنان نشود.

لازم به ذکر است که غرفه گروه بین المللی آذرخش از برترین غرفه های نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قطر بود و متخصصان و بازدیدکنندگان قطری ضمن تمجید از محصولات متمایز این شرکت، کیفیت و تنوع محصولات آن را مورد ستایش قرار دادند.

تعداد بازدید : 1,010 بازدید
تاریخ : 1393/11/30
شماره مطلب : 1213
Share it
برچسب ها: ,
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.