آذرخش در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

دسته :
آذرخش در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

گروه بین‌المللی کارخانجات آجر نسوز نما آذرخش پس از سال ها حضور موفق در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران، امسال نیز در این رویداد مهم و بین المللی حضور می یابد. به گزارش روابط عمومی آذرخش، نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یکی از مهمترین رویدادهای نمایشگاهی خاورمیانه است که از نظر حجم، وسعت، میزان شرکت‌کنندگان و حضور فعالان این عرصه بسیار متمایز است. رویدادی که حتی رکود سال‌های اخیر صنعت ساختمان نیز نتوانسته از اهمیت آن بکاهد.

گروه بین‌المللی آذرخش نیز هر سال با اتکا بر تجربه‌های طولانی در حوزه نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، برنامه‌ریزی‌های مختلف و متنوعی را برای بهره‌گیری هرچه بیشتر و بهتر از این رویداد تدارک می‌بیند. امسال آذرخش با دو غرفه در فضای باز جنب سالن میلاد پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. نمایش جدیدترین محصولات، برگزاری برنامه‌های آموزشی و… برخی از برنامه‌های آذرخش برای حضور در این نمایشگاه است.

نمایشگاه از 21 تا 24 مرداد ماه برگزار می‌گردد. آذرخش مانند سال‌های گذشته با همراهی گروه اجرایی مفصل و متخصص خود، غرفه‌ای را برپا می‌کند که ضمن نمایش محصولاتی بدیع، جلوه‌گاهی برای ارائه تصویری متفاوت و هنرمندانه از محصولی ارزشمند به نام آجر نسوز نما است.

تعداد بازدید : 1,058 بازدید
تاریخ : 1396/05/16
شماره مطلب : 1361
Share it
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.