بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانجات گروه بین المللی آذرخش

دسته :
بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانجات گروه بین المللی آذرخش

مهندس محمدرضا نعمت زاده، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در حاشیه چهاردهمین سفر استانی ریاست محترم جمهوری به استان قم از مجموعه کارخانجات گروه بین المللی آذرخش در این استان بازدید نمودند.

ایشان با تقدیر از فعالیتها و نوآوری های گروه آذرخش و برجسته دانستن کیفیت محصولات این گروه، این مجموعه را الگویی هدفمند برای سایر واحدهای صنعتی کشور دانسته و از مدیران این شرکت به جهت تولید محصولات برتر و اشتغالزایی بالا قدردانی نمودند.

در این دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن مثبت ارزیابی کردن جایگاه کالای ایرانی در رقابت با محصولات مشابه خارجی افزودند:

حق ایران و تولید کنندگان ایرانی است که با صادرات محصولات برتر به کشورهای منطقه، کیفیت و تکنولوژی برتر خود را ارائه نمایند و در این راستا خواستار ارائه مشکلات و موانع تولید و صادرات به وزارتخانه متبوع گردیدند تا با رفع این معضلات، مانعی برای این امر وجود نداشته باشد.

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانجات گروه بین المللی آذرخش

در ادامه این بازدید، مهندس محسن سیفی، مدیر عامل گروه شرکتهای بین المللی آذرخش نیز با بیان دیدگاههای خود در خصوص مشکلات تولید و سرمایه گزاری در کشور و عوامل بازدارنده توسعه صادرات و موانع ایجاد شده از سوی ارگانها و نهادها در مسیر تولید، اعلام نمودند:

با توجه به شرایط و نیاز کشور، این گروه در راستای ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت برای کشور، پرهیز از خام فروشی و مبانی اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به پتانسیل بالای صنعت ساختمان کشور، در این مسیر به پیش می رود.

همچنین در این دیدار، در خصوص مشکلات و عوامل بازدارنده تجارت با سایر کشورها و صادرات به اقصی نقاط دنیا و ضرورت حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان گفتگو شد و وزیر محترم حمایت وزارتخانه در این خصوص و انجام پیگیری های لازم را اعلام نمودند.

تعداد بازدید : 1,006 بازدید
تاریخ : 1393/12/05
شماره مطلب : 1215
Share it
برچسب ها: ,
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.