حضور گروه بین‌المللی آذرخش در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان مسکو 2016

دسته :

گروه کارخانجات آجر نسوز نما آذرخش با حضور در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان روسیه، با طیف تازه‌ای از مشتریان محصولات خود دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی آذرخش، این نمایشگاه با عنوان BATIMAT RUSSIA از تاریخ ۱۷ الی ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ در مرکز اکسپو کروکاس CROCUS Expo IEC به عنوان بزرگترین مرکز نمایشگاهی شرق اروپا برگزار گردید.

حضور گروه بین المللی آذرخش در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان مسکو 2016

کمپانی آذرخش پیشتر تجربه شرکت در نمایشگاه‌هایی همچون: بیگ فایو دبی و نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در قطر را داشته است.

این شرکت در این رویداد اروپایی نیز با نمایش محصولات متنوع خود، نگاه طیف گسترده‌ای از شرکت‌کنندگان را به خود جلب کرد.

این نمایشگاه سال‌هاست مورد توجه عرضه‌کنندگان اروپایی محصولات ساختمانی است.

لذا به واسطه برگزاری آن در کشوری پرجمعیت که بازار ساختمانی گسترده‌ای داشته و با کشورهای همجوار خود نیز روابطی دیرینه دارد، همواره به عنوان بازاری جدی برای عرضه‌کنندگان محصولات و خدمات مرتبط با مسکن محسوب می‌شود.

حضور گروه بین المللی آذرخش در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان مسکو 2016

روسیه به واسطه قرار گرفتن در کشوری با شرایط آب‌وهوایی سخت، مشتری نوع خاصی از محصولات ساختمانی است که مقاومت بالا و کیفیت ارزنده دو مؤلفه اصلی آن است.

محصولات آذرخش نیز به واسطه برخورداری از این دو ویژگی در نمایشگاه فوق با استقبال فراوانی مواجه شد.

همچنین طرح‌های متنوع و مدل‌های گوناگون آجرهای آذرخش به عنوان متریالی که می‌تواند در ساخت بناهایی با سبک و سیاق معماری فاخر و سنتی به کار گرفته شود، مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

حضور گروه بین المللی آذرخش در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان مسکو 2016

همچنین انبوه‌سازان مسکن روسیه نیز طی ملاقات با مدیران آذرخش، نکاتی را در خصوص نحوه همکاری، کیفیت محصولات، حجم تولید و… جویا شدند.

روسیه با حدود ۱۴۳ میلیون نفر جمعیت، نهمین کشور پرجمعیت دنیا است.

نمایشگاه BATIMAT RUSSIA نیز مهمترین و اصلی‌ترین رویداد صنعت ساختمان و معماری در کشور روسیه و نواحی اروپای شرقی محسوب می‌شود که در وسعت 540000 متر مربع برگزار می‌گردد.

تعداد بازدید : 986 بازدید
تاریخ : 1395/04/29
شماره مطلب : 1290
Share it
برچسب ها: ,
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.