با حمایت آذرخش، همایش ملی آجر و آجرکاری در هنر ایران برگزار شد

دسته :
با حمایت آذرخش، همایش ملی آجر و آجرکاری در هنر ایران برگزار شد

نخستین همایش ملی آجر و آجرکاری در هنر ایران با حضور اساتید، هنرمندان، استاد کاران، دانشجویان و فعالان این حرفه برگزار شد. گروه بین‌المللی کارخانجات آذرخش حامی ویژه، این برنامه بود.

به گزارش روابط عمومی آذرخش، این همایش صبح روز دوشنبه بیست و پنجم بهمن ماه در فرهنگستان هنر ایران با حضور محسن سیفی ریاست هلدینگ آذرخش، محمد سیفی نایب رئیس و مجتبی سیفی عضو هیات مدیره آذرخش برگزار شد.

در بخش اصلی این برنامه به استادکاران برجسته و پیشکسوت آجرکاری هدایای نفیسی به رسم یاد بود از سوی آذرخش اهداء گردید.

با حمایت آذرخش، همایش ملی آجر و آجرکاری در هنر ایران برگزار شد

این هدایا با هدف قدردانی از زحمات این هنرمندان و در جهت عمل به مسوولیت اجتماعی به این هنرمندان تقدیم شد: استاد محمد پاک نژاد از اصفهان، حاج حسین معماریان از شهر شوشتر، امرالله سیرجانیان و محمد مهدی آذرنگ از شهر شیراز، خلیل کارگر و محمد صادقیه از شهر یزد، محمد مولی زاده و محمد حسن نمکی نسب و محمد حسین نمکی نسب از تبریز، ماشاالله بابائیان از کاشان، اباالفضل شهدوست از قزوین، احمد رمضان زاده از خراسان، واله عبادی از تهران و رحمت الله رضایت از اصفهان

پس از برگزاری همایش، نمایشگاه عکس و خیال افتتاح شد. غرفه آذرخش نیز در این نمایشگاه مورد بازدید قرار گرفت و حاضران در همایش به تحسین تولیدات این مجموعه که تلفیقی جذاب از هنر و صنعت است؛ پرداختند.

نمایش 265 قطعه عکس از آثار و بناهای تاریخی دوره مادها تا سلجوقی، بخش دیگری از این نمایشگاه است. این نمایشگاه تا اواخر اسفند ماه در فرهنگستان هنر برپا است و علاقه مندان به بازدید از غرفه آذرخش می توانند هر روز از ساعت 10 الی 18 به جز روزهای تعطیل به گالری صبا فرهنگستان به نشانی: خیابان ولی عصر ـ بعد از چهار راه ولی عصر ـ نرسیده به خیابان طالقانی ـ روبروی ایستگاه BRT ـ فرهنگستان هنر مراجعه کنند.

با حمایت آذرخش، همایش ملی آجر و آجرکاری در هنر ایران برگزار شد

تعداد بازدید : 1,007 بازدید
تاریخ : 1395/11/25
شماره مطلب : 1338
Share it
برچسب ها: ,
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.