وزیر صنعت از بزرگ‌ترین تمثال چهره امام خمینی (ره) رونمایی کرد

دسته :
وزیر صنعت از بزرگ ترین تمثال چهره امام خمینی (ره) رونمایی کرد

محمد رضا نعمت زاده پس از حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه و سخنرانی، به سالن 38 آمد و با قیچی کردن روبان، نمایشگاه را رسما افتتاح کرد.

وزیر صنعت در آغاز بازدید از نمایشگاه سپس به غرفه آذرخش وارد شد تا از تمثال امام خمینی (ره) رونمایی کند، وی در لحظاتی کوتاه با ابراز رضایت از کیفیت هنری این اثر، بابت طراحی و ساخت تمثال مذکور به دست اندرکاران هلدینگ بین‌المللی آذرخش خسته نباشید گفته و از آن ها تشکر کرد.

در حاشیه این بازدید، محسن سیفی مدیرعامل هلدینگ بین‌المللی آذرخش توضیحاتی را در خصوص نحوه ساخت این اثر به وزیر و گروه همراه ارائه کرد.

محمد رضا نعمت زاده

تمثال چهره امام خمینی (ره)

این اثر هنری و مدرن، با رعایت اصول زیبایی شناسانه ساخته است و تلاش شده تا طی آن بازآفرینی هنری جذابی از چهره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد، این عکس سی و هفت سال قبل توسط «مریم زندی» ثبت شده است و برای اولین بار است که اثری با این ویژگی ها ساخته می شود.

مصالح به کار رفته در این اثر ماندگاری چند صد ساله دارند و به واسطه نقش پُر رنگ امام خمینی در شکل گیری تمدن نوین ایرانی اسلامی، این اثر با متریال اصیل آجر ساخته شده است.

این تابلو هنری و نفیس در ابعاد چهار و نیم در شش متر ساخته شده است و تا پایان برگزاری نمایشگاه علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سالن 38، غرفه آذرخش از آن دیدن کنند.

امام خمینی

تعداد بازدید : 960 بازدید
تاریخ : 1395/05/30
شماره مطلب : 1297
Share it
برچسب ها: ,
نظرات، پیشنهادات و انتقادات

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.